گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

روزمعلم مبارک

بانام خداوسلام 

 

روزمعلم برمعلمین عزیز وزحمت کش همه ایران اسلامی اللخصوص روستای گروگ تبریک میگویم 

 

با ارزوی سلامتی برای همه معلمین محترم

معلم روزت مبارک

حق استا د

 گفت استاد مبر درس از یاد

 یاد باد آنچه به من گفت استاد

یاد باد آنکه مرا یاد آموخت

آدمی نان خورد از دولت یاد

هیج یادم نرود این معنی 

 که مرا مادر من نادان زاد

پدرم نیز جو استاد بدید     

گشت از تربیت من آزاد

 پس مرا منت از استاد بود     

 که به تعلیم من استاد استاد

 هر چه دانست به من او آموخت

 غیر یک اصل که نا گفته نهاد

قدر استاد نکو دانستن

 حیف استاد به من یاد نداد

معلم روزت مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

گیاوان دوست سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام ودرود خدمت استاد آراسته
بنده هم روز معلم را خدمت همه معلمین گرامی تبریک وتهنیت عرض می کنم
جا دارد از این جا خدمت کلیه عزیزان معلم خصوصا معلمین گیاوان زمین که با تلاش خستگی ناپذیر ، رسالت تعلیم آینده سازان این مرز وبوم را بخوبی انجام می دهند خسته نباشید بگم
وهمچنین به اساتید خودم از دوران ابتدائی تاکنون که زحمات زیادی برایم کشیده اند عرض میکنم که همواره به فکر همه آنان هستم ودستشان را از دور می بوسم . بنده هرچه دارم از برکت وجود این عزیزان است
از این جا ارادت قلبی ام را همراه با بهترین آرزوها نثار استاد گرانفدرم میرو طاهرزائی می کنم که الحق وانصاف یکی از بهترین معلمان گیاوان بود. من درس عشق ومحبت را در محضر این استاد گرانمایه یاد گرفتم و بسیار متاسفم که هیچکدام نتوانستیم آنگونه که باید قدر این بزرگ مرد رابدانیم. واینک عدم حضور این عزیز در جمع ما ضایعه بزرگی برای جامعه علمی ما بحساب می آید.
فقط آرزو می کنم هرجا که هستند موفق وسربلند باشند وبدانند همه شاگردانش خاطراتی خوش وشیرین ازایشان در ذهن دارند.
بنده شاید 20 ساله که ایشان را ندیده ام و یکی از آرزوهایم ملاقات ایشان از نزدیک است. که امیدوارم روزی محقق شود.
ضمنا از آقای آراسته متشکرم که پیشگام شدند و روزمعلم را تبریک گفتند واین فرصت را هم دراختیار ما گذاشتند تا پیامی به اساتید خود داشته باشیم .

باسلام خدمت شما دوست عزیز
بنده ازجناب عالی برای ابرازنظرخوب تان ویادی ازدبیرزبان دبیرستان سیریک جناب میروطاهرزائی متشکرم تمام دوستان میروایشان را گرامی میدارند وبنده نیز دردوستی واحترام به ایشان کما فی سابق هستم

mahiar سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد