گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

اندرفوایدبی عقلی

سلام  

اندرفوایدبی عقلی

 

روزی هارون الرشید به بهلول گفت: بزرگترین نعمت الهی چیست؟ بهلول جواب داد بزرگترین نعمت الهی عقل است و خواجه عبداله انصاری هم در مناجات خود گوید:(خداوندا آن که را عقل دادی چه ندادی و آن که را عقل ندادی چه دادی.) در خبر است که چون خداوند اراده فرمود که نعمتی را از بنده زایل کند اول چیزی که از او سلب می نماید عقل اوست و عقل از رزق محسوب شده است افسوس که حقتعالی این نعمت را از من سلب نموده است.
بنده ازخدای بزرگ شاکرم که عقل به بنده نداده است
 
 
این هم دکل ایران سل است درروستای گروگ روزی که این درخت میکاشتندانتظارثمر ومیوه شیرین داشتیم اکنون باهمین ابزارمزاحمین پدرمردم درآورده اندای ایران سلی ها رحم کنیدمزاحم مردم نشوید میشودروزی شمانیزشناخته وآبروی تان بربادرفته باشد  نگوئید بنده نگفتم
نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد ام ال بی کی یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

سلام. خسته نباشید سروش جان..... من سجاد هستم...! اگه خواستی یه سر هم به من بزن... اگه با تبادل لینک موافق بودی منو با نام "MLBK" لینک کن بعد خبرم کن که با چه نامی لینکت کنم؟! موفق باشید.... فعلا

سجاد ام ال بی کی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://MLBK.33ir.com

سلام... منم لینکت کردم... موفق باشی... فعلا

چوک جیفری پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://bazger.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

با درد دل پدر راجو با راجو

بروزم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد