گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

عید گروگ

 

 

 

 عیدبرشمامبارک 

 

 

 

 ukivfhlsoa9j01m4axkx.jpgfhHvc,d sghljd ucdchk ;hvfv

 

 

 

9khu12aqql35fxu8cvpb.jpg 

 

 hvdy3p8pzh04vzvrml93.jpg     eg597yx8y8gsl4w4qj3h.jpg    ai6koxhk1jleixuf6isk.jpg 

 

باتشکرازشما بزرگواران وانتظارعیدی دیگرعیدبرشمامبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
yashar شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

یه همشهری یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام من اولین باره به وب شما اومدم خیلی عکساتون قشنگه مخصوصا برا ما خانما که کمتر این صحنه های جالبو میبینیم.

باسلام وتشکرازشما

بنده منتظرحضوربیشترهمشهریان عزیزم دردنیای مجازی هستم بااینکه اطلاع دارم این همه اهل سوادوبیاض درگروگ اگربه وبلاک گروگ سرمیزدندونظرات خوب خودشان انتقادات وپیشنهادات خودشان به بنده مینوشتندبنده انرژی مضافی میگرفتم وشایدسرپیری عقلم بیشترکارمیکرد وکارهای بهتری انجام میدادم
ممنونم ازشما

دستفروش یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.dastforush.com


از مطالبی که گذاشتی استفاده کردم،خیلی جالبند
بدم نمیاد یه سری به فروشگاه من بزنی باعث خوشحالی منه البته اگر برات مفید باشه
داخلش اجناس مختلفی از قبیل نرم افزار های آموزشی و برنامه و بازی و فیلم سریال گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و...
خلاصه داریم دسفروشی میکنیم یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد