گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

خبری متاسف کننده

 

زخمی شدن امیر جماعت تبلیغ جنوب کشور در حادثه ای رانندگی در مسیر چاپ
تاریخ : یکشنبه 11 بهمن 1388
در یک حادثه دلخراش رانندگی در اولین ساعات بامداد امروز ، در مسیر بندرعباس ، زاهدان ، شیخ محسن معتمد و یکی از همراهان ایشان بنام شیخ عبدالمجید کمالی بشدت آسیب دیدند و دو تن از جوانان دعوتگر بندرعباس بنامهای سلیم و اسماعیل که با آنها همسفر بودند ، دار فانی را وداع گفتند.

سنی نیوز : مبنی بر گزارشهای رسیده به پایگاه خبری سنی نیوز ، امیر جماعت تبلیغ جنوب که بهمراه یکی از جوانان فعال دعوت و تبلیغ شهر بندرعباس بنام عبدالمجید کمالی و دو تن دیگر از جوانان دعوتگر روستای چاه فعله بندرعباس با نامهای سلیم و اسماعیل از محل سکونتشان شهر بندرخمیر (مقر مرکز جماعت دعوت و تبلیغ جنوب کشور) ، عازم شهرستان زاهدان بودند تا در اجتماعی که هر دو ماه یکبار در مسجد توحید این شهر و با حضور دعوتگران و فعالان جماعت تبلیغ کشور برگزار می شود شرکت نمایند ، و در ساعات اولیه بامداد امروز شنبه 10 بهمن ماه 1388 در این مسیر دچار حادثه رانندگی شدند و در نتیجه آن دو نفر از همراهان جان خود را از دست دادند و شیخ محسن و شیخ عبدالمجید نیز بشدت زخمی و دچار شکستگی در چند ناحیه از بدن شدند که هم اینک در بیمارستان بستری و بر طبق گفته شاهدان عینی بیهوش می باشند.

شیخ محسن معتمد دعوتگر فعال و جوان بندرخمیر و مسئول جماعت دعوت و تبلیغ در جنوب کشور ، یعنی استانهای هرمزگان و فارس و بوشهر می باشد که نزدیک به دو دهه است که فعالیتهای بی وقفه خود را در مسیر دعوت و اصلاح آغاز نموده است.

پایگاه خبری سنی نیوز با عرض تسلیت به خانواده این دو جوان از دست رفته (سلیم و اسماعیل) و نیز دعای رحمت و مغفرت بر آنها از الله متعال . از همکاران خود و همه شما خوانندگان محترم تقاضای دعای شفای عاجل و طول عمر باعزت را برای شیخ محسن و شیخ عبدالمجید را دارد. 

 

باتشکرازدوست عزیز 

بنده نیزخدمت خانواده عزیزان ازدست رفته عرض تسلیت دارم وبرای بازماندگان ازپیشگاه خداوندطلب صبر وشکیبائی همچنین برای زخمی هاازدرگاه خداوندشفای عاجل مسئلت دارم

نظرات 7 + ارسال نظر
ندای قران یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

جزاکم الله خیر برادر گرامی

ندای قران دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

آیا اهل سنت وحدت طلبند ؟
از خداوند متعال می‌خواهیم که این عذاب را از امت اسلامی بردارد و دور کند و نیز توطئه و بلاها را به مسلمانان نشان دهد و این حالت را تغییر دهد و همه را به راه راست هدایت کند و همه مسلمانان را متحد و در مسیر کلمه حق قرار دهد.
سلام برادر با موضئوع جدید بروز شدم منتطر حضورتم موافق وپیروز باشی

ندای قران دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

دومین نامه جمعی از اندیشمندان اهل سنت

در باره شبکه جهانی نور

خدمت برادران و خواهران عزیز و گرامی در سراسر جهان هستی

السلام علیکم ورحمة الله و برکاته

و بعد:

امیدواریم که خداوند متعال همۀ شما را در پناه رحمت و لطف خود داشته باشد و همگی را به راه راست توفیق هدایت و استقامت عنایت فرماید.

یکی از بهترین نعمتهایی که در این عصر پر فتنه امروز نصیب جامعه بشری شده است رسانه است از اینکه شما فارسی زبانان عزیز نیز توفیق یافته اید که از این نعمت بزرگ استفاده کنید نعمت دیگری است که باید شکر و سپاس خداوند را به جای آورد.

سروران و عزیزان! چند ماه پیش نامه ای نوشته بودیم و در آن از تولد شبکه جهانی نور برای شما عزیزان گفته بودیم و اینکه این شبکه ارزشمند اهل سنت که به توفیق خداوند توانسته است اسلام عزیز را بدور از تعصب و افراط و تفریط به جامعه فارسی زبان جهان معرفی کند تماسها و حوصله افزایی شما بینندگان عزیز قطعا در پیشبرد و ترقی این شبکه جهانی نقش اساسی داشته است.

اینک در این سپاسنامه مژده ای را خدمت شما تقدیم می کنیم که قطعا برای شما جالب خواهد بود چون بسیارند در میان شما عزیزان کسانی که فقط ذکر خیر شبکه را می شنوند اما به آن دسترسی ندارند و نمی توانند از برنامه های خوب آن استفاده کنند.

مسئولان شبکه نور برای پیشرفت و ترقی شبکه و احترام به دیدگاههای و نظرات شما فارسی زبانان عزیز ایمیلی (kankash@nourtv.net) را اعلان کرده اند که مایلند از طریق این ایمیل پیشنهادات و انتقادات سازنده شما را که قطعا در پیشرفت بیش از پیش شبکه نقش اساسی خواهد داشت را دریافت کنند. لذا امیدوارند که شما عزیزان با معرفی این ایمیل به دوستان و عزیزان و آشنایانتان گامی مثبت و خیر خواهانه در جهت پیشبرد اهداف این شبکه جهانی فارسی زبان بردارید.

ما نویسندگان این نامه از همه علماء و نخبگان فارسی زبان بویژه قشر جوان در سراسر جهان تقاضا می کنیم که به عنوان پیشگامان فرهنگی جامعه از نوشتن دیدگاهها و پیشنهادات و انتقادات سازنده خود دریغ نفرمایند و بدانند که چه بسا یک مشارکت و یک پیشنهاد و یک انتقاد می تواند در بهتر کردن شبکه نقش کلیدی داشته باشد.

kankash@nourtv.net

به امید پیروزی و بهروزی همه امت اسلامی در تمام عرصه ها

ندای قران سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

به یاری خواهران مسلمانتان در انگلیس بشتابید چاپ
تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1388
بی بی سی در راستای اقدامات اسلام ستیزانه کشورهای غربی ، یک نظر سنجی در خصوص منع حجاب در مدارس این کشور بر روی سایت خود قرار داده است که در آن سوال شده است که آیا حجاب باید در مدارس ممنوع شود یا نه؟

لذا بدینوسیله مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام از کلیه برادران و خواهران مسلمان درخواست می کند به یاری خواهران مسلمان خود در انگلیس بشتابند و ضمن تقبیح این عمل غیرانسانی، در قسمت بالا، سمت راست بر روی گزینه نه (NO) کلیک کنند.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/education/6466221.stm?lsf

جوانان غربت سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://dubai.blogfa.com

▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐
▐---------------------------------------------------▐
▐---------------------سلام-----------------------▐
▐---------------------------------------------------▐
▐--------------- وبلاگ دبی بروز شد ----------▐
▐---------------------------------------------------▐
▐---------------------------------------------------▐
▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐▐

منتظر حضور سبز شما هستیم.
موفق و پیروز باشید.

بحلی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.taurui.blogsky.com

درختی که به مومنان درس محبت اموخت چاپ
تاریخ : سه شنبه 13 بهمن 1388
آیا واقعا ما پیامبرمان را دوست داریم؟ آیا دوری از او و دستورات و فرامینش برایمان دردناک است؟ آیا ما از یک تنه‌ی درخت هم کمتریم؟!..

پیامبر خدا (صلی الله علیه وسلم) در مسجدشان قبل از اینکه منبری داشته باشند هنگام ادای خطبه در کنار تنه‌ی درخت خرمائی تکیه می‌دادند تا صحابه ایشانرا بهتر ببینند... وقتی برایشان منبری ساخته شد، ایشان روی منبر رفتند و از تنه درخت دور شدند. همه‌ی یاران رسول خدا (صلی الله علیه وسلم) متوجه شدند که صدای گریه‌ای از تنه درخت برخواست.

پیامبر با شنیدن صدای گریه‌ی درخت ناراحت شده از منبر پائین آمدند و پیش تنه‌ی درخت رفته، با دستان مبارک دست رویش کشیده، به او فرمودند: آیا راضی می‌شوی تو را زیر منبر دفن کنیم و روز قیامت در بهشت با من باشی؟ تنه‌ی درخت با شنیدن این سخن پیامبر راضی شد و از گریه ایستاد...

آیا من و تو ای برادر مسلمان هنگامی که دستوری از پیامبر را از خود دور می‌کنیم، یا بعبارت دیگر پیامبر را از خود می‌رانیم. از آن تنه‌ی بی جان بمراتب بی‌شعورتر نیستیم؟!..

بیا با چنگ زدن به احکام و فرامین و دستورات قرآن و پیامبر خدا (صلی الله علیه وسلم) همیشه با پیامبر و قرآن باشیم...

جبار پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

جزاکم الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد