گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

درعالم خیال کنارساحل

 

 

سحرازخونه درهندم به هوای ماهی

سوارقایق ام بودم خواهی نخواهی

ماهی زیادیم گی وبه قصدساحل ام کی

این ترانه رافکرکنم حسین وفادارآن زماناخوانده بودکه گرامافون بودوبنده کویت بودم وعشق وعلاقه یی داشتم به موسیقی وآوازبندری هرچنداگرهم  چه بی علاقه نیستم ولی شورجوانی ؟

جوانی چون بهاری بودوبگذشت...

قصدبنده ترانه وموسیقی نبود،ساعت هفت صبح کنارساحل بودم وتماشای ماهی گیران سخت کوش ومردان دریادل خلیج فارس

درعالم خیال مجسم میکردم که موج شکنی کوچک وزیبابرای ماهی گیری گروگ ساخته شده وقایق هاازدریاکه می آیندمجبورنیستندکه چندین نفرقایق رابالابکشندبه خشکی ازترس طوفان وبادوماهیگیران خوشهال ازکاری که برایشان انجام گرفته

یک شیرآب هم درکنارساحل ویکی دوتادست شویی وحما م نیزبرای شان ساخته اندوبرقی برای روشنایی نیزدارند

درعالم خیال بودم که یکی صدازدآقا،دیشب خواب خوبی نداشته یی داشتی چرت میزدی دل غافل خیال بنده رابکجابرده بود

بلندشدم دیدم چندین نفربایک قایق باطناب وقایق هارامیکشندبالا مردم شغل میخواهندوساحل نشینان هم درآمدشان دریاست چه میشودمسئولان شیلات باماهی گیران مهربان ترباشه وتلاش کنه کارشان قانون مندکنه وبرزخم های دستاشن مرحمی بگذاره

فکرکنم تلاش برای بدست آوردن جوازصیدماهی بسیارسخت است وهفت خوان رستم بایدبگذری تامجوزی بدست آوری

وهمیشه هم حق به حق دارنمی رسدمجوزهای صیددست صاحبان اصلی شغل نیستندهرکسی پارتی داشته تونسته بگیره بسیاری رامیشناسم که جداندرجددرکنارهمین ساحل شغل شان ماهی گیری ستولی باتلاش چندین ساله هنوزموفق به گرفتن مجوزنشده اند

گروگ ازسازمان شیلات یک سایه بان داشت که ماهی گیران ازآن استفاده نمی کردندولی برای حیوانات اهلی سایبان خوبی بود

خوشبختانه ویاشوربختانه بادپارسال همین سایه بان رانیزبه زمین کوبیدکه آثارآن فقط مانده است که بایدآثارباستانی شیلات باشد 

 

 

 x3v0qfj9hurmhp869ot0.jpg 

 k8pt69byvzngmr8y6zem.jpg 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://dating2010.mihanblog.com

سلام دوست گلم.امیدوارم خوب و سرحال باشی .[قلب][قلب][قلب][قلب]

وبت رو دیدم.خیلی مفیده.مطالب مناسبی رو به کار گرفتی.کارت درسته.

بهت تبریک میگم.[دست][دست][دست][دست]

امیدوارم که موفق و موید باشی و امید به زندگی همیشه توی قلبت بمونه.

[گل][گل][گل][گل][گل]

راستی عزیز اگه دوست داشتی یه سری به وب من هم بزن.خوشحال میشم.

منو ببخش که خودم رو معرفی نکردم.[گریه][گریه][گریه]

من ایدا هستم.شما رو هم دعوت میکنم تا به وبلاگ من سر بزنید.

[نیشخند][نیشخند][خنده][خنده]

ادرسشو برات مینویسم.http://dating2010.mihanblog.com

یه گروه دوست یابی خیلی جالبه.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

در ضمن میتونی به گروه یاهوی من هم بپیوندی

محل کاملا ایده ال برای تبادل اطلاعات تجربیات و نظرات

بین جمعیت بزرگی از اعضای شبکه ی نت هستش.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو بشی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

این ادرسشه:http://groups.yahoo.com/group/dokhmarkhanoooom

ازت میخوام منو لینک کنی.به اسم پاتق دختر پسرای ناز و با حال ایرانی

فراموش نکنی ها.منم لینکت میکنم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

www.irupload.ir جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.irupload.ir

سلام امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه. اگه یه وقتی خواستید برای وبتون عکسی روی اینترنت منتشر کنید آپلود سنتر ما با بالاترین سرعت لود عکس و امنیت بالا و امکانات ویژه ی دیگه منتظر میزبانی دائمی عکسهای شماست. حتما به سایت ما سر بزنید

آرمان جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://newest20_20.mihanblog.com



عرض سلام دارم خدمت شمه دوست عزیز.[لبخند][لبخند][لبخند]

وبلاگتون رو نگاه کردم.برام جالب بود.[گل][گل][گل]

وبلاگ خوبی رو تونستی به جامعه ارائه کنی.بهت تبریک میگم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

من ارمان هستم.[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

خوشحال میشم به وبلاگ من سری بزنی.[خنده][خنده][خنده][خنده]

وبلاگ من یک گروه اینترنتی هستش.[خجالت][زبان][خجالت][خجالت]

این وبلاگ رو به منظور برقراری ارتباط میان یک گروه بزرگ از کاربران برای

تبادل اطلاعات تبادل نظرات انتقال تجربیات بین اعضاء و ایجاد یه محل

مناسب برای اظهار نظر اعضاء و خیلی خیلی از اهداف دیگر ایجاد کردم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

این ادرس اونه:http://newest20_20.mihanblog.com

با عضویت توی اون قطعآ پیشرفت خواهی کرد.

برای گسترش این وبلاگ ازت میخوام منو لینک کنی.

[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه] [نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

منو با اسم بزرگترین گروه اینترنتی ایران لینک کن.

دوست دارم توی گروه یاهوی من هم عضو بشی

و از اون محیط هم نهایت استفاده رو ببری.

این هم ادرس اونه:http://groups.yahoo.com/group/firstrate24

فراموش نکنی ها منتظرتم.بای

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود].


علی جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ب.ظ http://soundtrack2010.mihanblog.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___سایتت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


سلام دوست گلم.بهت خسته نباشید میگم چون وبت رو خیلی خوب طراحی کردی.

[دست][دست][دست][دست]

از خدا میخوام توی زندگیت پییروز وسر بلندت کنه.[لبخند][لبخند][لبخند][لبخند]

اسم من علی هستش.

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

به منم سر بزن.خوشحال میشم.وب من کاربردیه حتما به دردت میخوره.

این ادرسشه:http://soundtrack2010.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.[تفکر][لبخند][لبخند][لبخند]

منو با اسم کاملترین مرجع دانلود کتاب صوتی لینکم کن.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

منم لینکت میکنم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

در ضمن میتونی توی گروه یاهوی من هم عضو بشی.

اونجا میتونی با اعضای گروه تبادل اطلاعات کنی.

[چشمک][چشمک][چشمک][چشمک][چشمک]

من و توهم میتونیم کاملا باهم اشنا بشیم.

این ادرسشه.http://groups.yahoo.com/group/soundtrack2010

بهت توصیه میکنم حتمآ عضوش بشی.[رضایت][رضایت][رضایت][رضایت][رضایت]

منتظرتم.بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

ندای قران شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

پدر مشغول … و مادر سرگردان بازار
مسئولیت تربیت فرزندان با وجود اینکه از اهمیت بالایی برخوردار است ولی امروزه والدین اهمیت چندانی به آن نمی دهند بلکه متاسفانه آنرا در ته لیست کارها ی خود قرار داده اند و به آن بهایی نمی دهند اگر فرصتی پیش آمد شاید چند دقیقه ای فکر و وقت گرانبهای خود را به فرزندان و تربیت آنها اختصاص دهند و اگر نه ….

ادامه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد