گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

وضوبرای لمس تلفن همراه

 

 

 بد

 

 

دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۱

درحالیکه جدال سعودی ها درباره رؤیت هلال ماه شوال و عید سعید فطر هنوز ادامه دارد، صدور فتوایی جدید درباره ضرورت طهارت قبل از لمس دستگاه های الکترونیکی حاوی قرآن، جنجالی جدید در این کشور به پا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "شیخ محمد بن صالح المنجد" درفتوایی عجیب تاکید کرد که قبل از دست زدن به تلفن همراه یا دستگاه های الکترونیکی حاوی قرآن کریم، باید وضو گرفت.

شیخ المنجد در صفحه خود در شبکه های اجتماعی تاکید کرد که پس از بحث های صورت گرفته با "شیخ عبدالرحمن البراک" به این نتیجه رسیدند که در صورت به نمایش در آمدن قرآن روی صفحه دستگاه الکترونیکی، آن دستگاه حکم کتاب قرآن را پیدا می کند، و در صورت محو شدن آن این حکم نیز لغو می شود.

پایگاه الوطن دراینباره نوشت، با انتشار این فتوا، بحث و جدل های بسیاری بین سعودی ها در ارتباط با این موضوع آغاز شد، بصورتیکه برخی تاکید کرده اند که با توجه به این فتوا اگر تصویر قرآن روی صفحه تلویزیون به نمایش در آمد، تلویزیون نیز حکم کتاب قرآن را پیدا می کند و فقط افراد با وضو می توانند به آن دست بزنند.

 

·        

·        

·        

·        

·        

·        

·        

·        

·        

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کمانگیر سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://G4g.blogfa.com

قشنگ بود...

انشاالله ثابت قدم باشی و مستدام

به وب منم یه سری بزن

جاسک دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام گروک باز هم با اخبار اختلاس در خدمتم.
سه هزار میلیارد تومان یعنی اگر ساخت هر مسجد یک میلیارد تومان هزینه داشته باشد می‌توان با آن سه هزار مسجد ساخت!

سه هزار میلیارد تومان یعنی اگر ساخت هر کتابخانه پانصد میلیون تومان هزینه داشته باشد می‌توان با آن شش هزار کتابخانه ساخت!

سلام
به شمابزرگوار
تاراحت نباشیدغریبه که نبرده آن وقت جایی دورهم خرج نشده
برای مابانک وکارخانه ساخته وشایدچیزهای دیگرکه خودمان بی خبریم
این خبرهاراجدی نگیریم خودمان مشغول رعیتی خودباشیم الحمدالله بیگانه که نبرده خودی کجامی بیره توهمین کشورعزیزمان مصرف میکنه درثانی یک آدمی مثل بنده به خداقسم سه هزارملیاردبلدنیستم که چقدرپول است توبدهکاری یک ملیونی خودمانده ام به خداراست میگویم
انشالله این صفرهای اضافی ازین پول بردارندبهترسرمان باحساب وکتاب میشودیک دانه تخم مرغ پانصدتومان یعنی یعنی ۵۰۰۰ریال بیاشماسه ملیاردریال عددی بنویس ببین چه میشه این حساب های نجومی مال ازمابهتران است
آدرس وبلاک خودبرایم ننوشته بودی
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد