گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

کراک اعتیاد به روایت سایت های دیگر

این روزها نام کراک نیز به مجموعه ای از نام های سایر  مواد مخدر  و روان گردان اضافه شده است هنوز اثرات مخرب قرص های اکستازی و نظایر آن در جامعه وجود دارد که ماده دیگری به نام کراک هم زا راه مرسد کاش علم و فن آوری و تکنولوژی هم با این سرعت وارد مملکت ما می شد و من نمی دانم که چرا همه این چیزهای منفی در کمترین زمان ممکن وارد ایران می شود و آن جنبه های مثبت تمدن و فرهنگ غرب یا وارد ایران نمی شود یا با چندین دهه تاخیر به اینجا می رسد وقتی کار از کار گذشته است !

این روزها دیدن پسرها و دخترهایی که زنجیر یک سگ را بدست گرفته اند و در خیابان قدم می زنند دیگر عادی شده است حالا دامنه این کار به یک منطقه دورافتاده مثل  ممکو هم کشیده شده است همین امروز دوست ما که خیلی هم مذهبی و سنتی است می گفت خوب است یک سگ بخریم ! آدرس فروش سگها را زا روی اینترنت پیدا کرده ام ! بنظرت قیمت آنها چقدر است ؟؟!!! 

ما سگ بازی و مصرف انواع داروهای روانگردان مثل اکس و کراک را بسرعت یاد می گیریم تا خودمان را وجامعه را به ورطه نابودی بکشانیم و فقط این جنبه های منفی غرب را نگاه می کنیم و دقت نمی کنیم همان آمریکایی که ما هر روز به او فحش و ناسزا می دهیم هر ماه یک شاتل فضایی را به مدار زمان دمی فرستد و این همه پیشرفتهای فنی و مهندسی و علمی دارد .

 

  

 

 http://www.bzpic.ir/post/1224 

 

مطلب برگرفته ازاین سایت همین جاکلیک کنید 

 

 

مواظب جوانان خود باشیم

  

http://www.mardomak.org/

شیشه» چیست؟  

مواد مخدری به نام «شیشه» در اصل صورتی از یک ماده شیمیایی به نام «مفتامین» است.

مفتامین خاصیت دارویی دارد و گاهی توسط پزشکان برای بیماری‌های خاص تجویز می‌شود و تأثیر مستقیم بر مکانیسمهای مغز مانند شادی و هیجان در فرد ایجاد می کند.

متامفتامین با ورود به سیستم عصبی مرکزی باعث آزاد شدن ناگهانی واسطه شیمیایی «دوپامین» از مغز می‌شود که باعث تحریک سلولهای مغزی و افزایش حالت تهاجمی و افزایش حرکات جسمی می شود.

در صورت ادامه مصرف بعد از مدت طولانی علایم بدخلقی و افسردگی و علایم اختلال حرکتی مثل پارکینسون در فرد ظاهر می شود.همچنین این ماده در همان ابتدای مصرف خسارات فراوانی را بر مغز وارد می آورد.

از جمله اثرات جبران ناپذیر استفاده از «شیشه» که در کشورهای اروپایی و آمریکا،‌ کریستال مفتامین و یخ هم نامیده می‌شود، افت حافظه، پرخاشگری و تهاجم است و به دلیل صدمه رساندن به عروق بدن موجب سکته های مغزی و قلبی در فرد می‌شود.

کرم زدگی دهان یکی از اثرات مصرف مفتامین و یکی از شدیدترین عفونتهای دهانی و پوسیدگی دندان است.

علت این عفونت اثرات جانبی استعمال شیشه است. خشکی دهان، مصرف زیاد مشروبات و نوشابه برای جبران کم آبی و حل کردن شیشه عوامل اصلی این عفونت دهانی و دندانی هستند.

این ماده مخدر به صورت کشیدن از طریق بینی، خوراکی و تزریق به درون رگ و از طریق دخانی مصرف می شود.

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

کهن ترین درخت روستای گروگ

 

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

  

 

 

  

 

 

 

  

 

 

 

باسلام وتبریک عیدفطرسعیدوقبولی طاعات وعبادات برادران مسلمان درتمام جهان وایران اسلامی عزیز وهمشهریهای بزرگوار بنده درباره این درخت بسیارقدیمی که به گفته اکثرمردم روستاقدمت ان به سه قرن میرسدوچاه معروف کل موسحی میخواستم بیشتربنویسم ولی داوری وقضاوت رابه عهده دوستان عزیزمیگذارم این درخت تنومندبیش ازسه قرن مجلس ونشی مندحکام بیابان بوده است واگرزبان بازمیکردتمام تاریخ سیصدسال بیابان وروستای گروگ رابیان میکرددرخت هنوزجوان وسرزنده است مجلس بزرگان بیابان زمین وملاقات وشورورای زنی های حکومتی سالی دوالاسه مرتبه زیر سایه همین درخت ودرکنارچاه واب شیرینش برگذارمیشدواین راپدربزرگان مامیگفتنداین درخت شایدسالی دوالاسه هزارذانه ثمرمیدهد