گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

عکسهای برترجهان

 http://axerooz.wordpress.com/2011/01/07/تصاویر-برگزیده-ی-جالب-سال

 

تصاویر برگزیده ی جالب سال 2010 

تفنگداران آمریکایی یک همقطار مجروحشان را به سوی هلیکوپتر امدادی در ایالت ناآرام هلمند در افغانستان انتقال می دهند.


یک دونده ماراتن در جریان رقابت های ورزشی کشورهای عضو کامنولث در شهر دهلی نو.


تصویر دیلما روسف رئیس جمهور منتخب برزیل که جانشین لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا شد. او نخستین زنی است که به مقام ریاست جمهوری کشور برزیل دست یافته است.


یک پلیس ضد شورش یونان در شهر آتن بر اثر پرتاب کوکتل مولوتف توسط تظاهرکنندگان معترض به سیاست های دولت لباسش آتش گرفته است.


زلزله ژانویه 2010 در هائیتی مرگبارترین فاجعه طبیعی سال گذشته بود.تصویر یک کودک که پس از بیش از یک هفته توسط امدادگران از زیر آوار در شهر پورت و پرنس بیرون آورده شده است.


یک داوطلب پلیکانی که آغشته به نفت خام است را از آب های آلوده در ساحل ایالت لوئیزیانا بیرون می کشد.انفجار سکوی نفتی دیپواتر اوریزون در خلیج مکزیک که موجب شد میلیون ها گالن نفت به آب های این خلیج سرازیر شود مهمترین فاجعه زیست محیطی سال گذشته بود.


تصویر دیدنی مناظره رهبران سه حزب عمده بریتانیا قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور. این نخستین بار بود که رهبران احزاب در بریتانیا در یک مناظره تلویزیونی به طور مشترک شرکت می کردند.


یکی از جنجال برانگیزترین صحنه های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی.شوت فرانک لمپارد بازیکن تیم ملی انگلستان بسوی دروازه آلمان موجب شد که توپ بیش از یک متر داخل دروازه شود اما کمک داور اعلام کرد که توپ وارد دروازه نشده است.


کیم جونگ ایل رهبر کره شمالی در یک مراسم رسمی در شهر پیونگ یانگ به کیم جونگ اون پسر و جانشینش طوری نگاه می کند که ظاهرا در این انتخاب تردید داشته است.


صحنه تظاهرات دانشجویان در شهر لندن و در نزدیکی وست مینستر در اعتراض به طرح جدل برانگیز افزایش هزینه های دانشگاهی

سخنی باشوراهاودهیارهای عزیز

صحبتی خودمانی بابرادران گرامی اعضای محترم شورای اسلامی ودهیاران بزرگوارشهرستان سیریک خداراشکرامروزه که استاندارمحترم وگرامی بومی است فرماندارمحترم شهرستان سیریک وبیابان بومی است بخشدارمرکزی جوان ونونفس اهل حاجی آبادهرمزگان بومی بیشترروسای ادارات بومی هستندودردآشنای مردم وآگاه به مشکلات استان وشهرستان وشمانیزآشنابه مشکلات روستاها مشکلات پیگیری کنیدبنویسیدمنعکس کنیدمشکلات واجب وضروری رابگوئییددرپیشگاه خداوندمسئول هستیدتلاش نکنیدفقط کوچه خودتان اسفالت شودتلاش نکنیدلامپ درخونه خودتان روشن شودشماامین مردم هستیدآقای دهیارشمانماینده دولت درروستاهستیدوظیفه خدمت کردن یادت نره بنده وضعیت خوب می بینم شمابرای انعکاس دادن مشکلات وقت خوبی داریدومسئولین همه گوش به شمامیدهندازهمه ادارات بخواهیددرتوان خودشان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنندشمابهترازروسا میدانیدمشکل کجاست شمارابرای همین کارانتخاب کرده اند..

بعدازغیبتی طولانی بادست خالی ومددازخواجه حافظ

tyui

 

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست

منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش

آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد

در خرابات بگویید که هشیار کجاست

آن کس است اهل بشارت که اشارت داند

نکته‌ها هست بسی محرم اسرار کجاست

هر سر موی مرا با تو هزاران کار است

ما کجاییم و ملامت گر بی‌کار کجاست

بازپرسید ز گیسوی شکن در شکنش

کاین دل غمزده سرگشته گرفتار کجاست

عقل دیوانه شد آن سلسله مشکین کو

دل ز ما گوشه گرفت ابروی دلدار کجاست

ساقی و مطرب و می جمله مهیاست ولی

عیش بی یار مهیا نشود یار کجاست

حافظ از باد خزان در چمن دهر مرنج

  فکر معقول بفرما گل بی خار کجاست 

 این هم عکسی ازپارچه بافی درروستای گروگ

fghj 

 

  شادباشیدوسرسبز