گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

به کلات گت ویاکلات جت رفتم

سلام

دوستان عزیز بنده امروز به کلای گت ویاکلات جت رفتم عکس هم تهیه کردم

بنده بلدی درستی نداشتم هواهم گرم بود ومثل دزد ناشی به کاه دان زدم ولی بهر حال امروز انجا بودم درطبقه اول قلعه شاداب اگرچه از فلک ناز وخورشید افرین وسرو وگل خبری نبود هرچه بود عظمت نیاکان ما بود کلات جت ارزش ثبت درمیراث فرهنگی دارد انهم درسطح بین المللی قدرت الهی بود اگرچه بنده مریض وبیماری قلبی داشتم چهار کیلومتر پیاده روی سربالائی گلای گت راپیمودم متاسفانه کم اوردم نتونستم همه جای ان ببینم ولی قول داده بودم بروم هرچه بود زیبائی بود وقدرت انسان اب انبار چاه درخت شریش دوبته زیارت گاه ویاقدم گاه امیر المومنین حضرت علی (ع) دوطبقه دیگرماند برای سفربعدی اگر سفری باشد وفرصتی ادمی به امیدزنده است پس باهم باشیم

روستای کنار جو نزدیک ترین روستا به قلعه

 

ماشین را گذاشتیم وپیاده جهار کیلومتر

سربالائی زیبائی بود

اب انبار وزیارت ودرخت های شریش دوبته

 

 

 

چاه اب طول شش قد تالبه اب وهفت  قداب. شیرین وخنک

 

این عکسها ادامه دارند

انشالله دراینده عکسهای بهتری برای شما پست میکنم 

 باکلای گت ویاکلات جت باماباشید نظرات شما بنده رادلگرم میکنند

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آل دوستین سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ق.ظ

سرور عالی قدرم - جناب سروش
السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته وبعد
بیاساقی بمانند طبیبان بکن تیمار احوال غریبان
جه کویم که از کردش دوران غریبم به طفلی کشته در غربت نصیبم
به زودی کل سواری را فرستاد به نزد آن جوان نیک بنیاد
که در نزد خود میخواند ترا کل مکن در آمدن باری تحمل ........
موفق ومؤید وسرفراز وکامیاب باشید

دوست چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

اراسته عزیزممنون انشالله سعی شماوتلاش برای نام بیابان راه به دهی بردولواینکه کلات هم مال جت باشد

باسلام خدمت شما
تلاش ما به اندازه ان پرستوکه اب درمنقار میگرفت وبراتشی که نمرود برابراهیم خلیل روشن کرده بودنیز نیست
ماسعی میکنیم ازشمانیز متشکریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد