گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ
گروگ ازنگاه دوربین

گروگ ازنگاه دوربین

فتوو بلاک شهربندری گروگ

دنباله بیابان زمین

سلام

امروز بیابان زمین بی مطالب ماند وهرچه رشته بودیم دوباره پنبه شدند

شرمنده شماماندم

ده وقراءان ناحیهـه ـ مطلب بعدی است دوستان اگر سری به اینجازدند نظری هم بنویسند

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سبحان سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ب.ظ http://FARHANG-ENSANY.BLOGFA.COM

من وبلاگتون رو در لیست وبلاگهای بروز شده دیدم! از آشنایی با شما و وبلاگ خوبتون خوشبختم

راستش وقت نکردم همه مطالبو بخونم ولی این آخرین پست خیلی جالب بود!

وبلاگ ما ماله یه دبیرستانه! دبیرستان ویژه علوم انسانی!

خواستم از شما دعوت کنم به وبلاگ ما یه سری بزنید

دوست دارم شب های امتحان از آخرین نصایح شما آگاه بشم!

منتظر توصیه های قشنگ و سازنده تون هستم!

دوستت دارم!

***:::...موفق باشی....:::***

ازلطف شما متشکرم وسپاس دارم ازشما
اینکارمیکنم به چشم

علی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.gerowg.blogsky.com

اللهم صلی علی محمد واله الاطیبین الاطهرین
مصابیح الهدی وارکان الوری
سروش گرامی سلام وخسته نباشید
خوشحالم که شما به جمع وبلاگ نویسان پیوستید اگر چه شما را نمیشناسم

ولی وقتی وبلاگتان را دیدم واین قالب زیبای ان خوشحال شدم
امیدوارم که مفید قلم بزنی پویا باشی و توانا
واین از نوشته های شما مشهود است

امید است که موفق وموید باشید
راستی به سایت انجمن های گفتگ. مکران زمین هم وقت کردی سری بزن خالی از لطف نیست
www.irankorea.com/makran
ضمنا شما را لینک
شما هم لینک بفرمائید
یا حق

از استادبزرگوار علی ممنونم بنده نیز شاید درخاک مکران که هیچ اهسته اهسته ولاک پشت وار به به سایت مکران زمین وارد شدم چشم
این پست بخوانید علی اقا چون برای کسی که دنبال مکران است شاید بدنباشدالتماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد